بیمه سفر داخلی

۲۷ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۱

بیمه سفر داخلی

بیمه سفر داخلی

برای داشتن آرامش خیال و امنیت خاطر در سفر به شهرهای زیبای کشورمان، نیاز به بیمه سفرداخلی می باشد. برای مسافرت های خارجی در تمامی سایت ها وآژانس های گردشگری بیمه مسافرتی خارج از کشور صادر می شود. اما بیمه سفر داخلی هنوز در ایران خیلی رایج نشده است وتحت عناوین دیگر عرضه می گردد.

برای کسانی که از شهری به شهر دیگر در کشورمان سفر میکنند، بیمه سفر داخلی تحت عنوان بیمه حوادث انفرادی صادر می شود. طرح خاص دیگری هم به عنوان بیمه جامع مسافرتی به عنوان بیمه سفر داخلی ارائه می شود. بیمه جامع مسافرتی، خدماتی مانند بیمه آتش سوزی محل سکونت مسافر، بیمه درمان، بیمه حوادث انفرادی، بیمه شخص ثالث و خسارت بدنه در طول سفر را پوشش می دهد.

نوع دیگر بیمه سفر داخلی، تحت عنوان بیمه مسافرتی داخل کشور، مسافران خارجی را پوشش می دهد. در واقع مسافران خارجی که از دیگر کشورها به ایران سفر میکنند بیمه می شوند. درحال حاضر بیمه ایران و بیمه ملت از شرکت های ارائه دهنده این نوع بیمه مسافرتی هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
tik ban

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی